Contek 1 Rectangle.jpg

«Навіть найменша ворсинка — це вже забагато!»

Чорнила, фарби або хімічні продукти: незалежно від того, що перевозиться в контейнері середньої вантажності (КСВ), як тільки CONTek IBC-Service GmbH завершує прибирання, всі залишки повинні зникнути, не залишаючи ані сліду.

Вольфганг Кун вважає будь-який паперовий пил чи ворс природним ворогом. Його бізнес полягає в прибиранні без компромісів. Він заснував CONTek IBC-Service GmbH 20 років тому Компанія виготовляє і постачає контейнери середньої вантажності (контейнери багаторазового використання, які використовуються для перевезення небезпечних вантажів), а також очищує їх після використання і повертає клієнтам. Насправді це досить проста бізнес-модель. Але в 1995 році, коли Кун і його партнер створили компанію, не було нічого подібного на ринку. У ті дні він працював у компанії, яка виробляла фарби для друку. «Я зрозумів, що на ринку не було жодної компанії, яка б пропонувала повний цикл виробництва контейнерів середньої вантажності, їх прибирання й логістики». Кун побачив нішу на ринку і відповідно позиціонував CONTek в якості постачальника повного спектру послуг. І успішно. 
 
Сьогодні близько 150 об'ємних сталевих контейнерів постачаються на завод в Елріх, Тюрінгія, щодня, де їх очищують і готують до наступного транспортного замовлення. Кожен контейнер може вмістити від 300 до 1200 літрів рідини, пасти або сипучих матеріалів. Ємності, повернені після перевезень, часто забруднені фарбою, а друкарні залишають кілограми чорнил в контейнерах. Але незалежно від того, що міститься всередині, робота CONTek полягає в тому, щоб повністю й вчасно очистити всі залишки. «Якщо один з наших клієнтів продовжує виробництво і вночі, він розраховує на те, що потрібні йому контейнери стоятимуть у нього у дворі наступного ранку», — пояснює Вольфганг Кун. Тому об'єкт в Елріху займається очищенням цілодобово, шість днів на тиждень.  
 
Після початкового огляду на предмет можливих механічних пошкоджень використані контейнери проходять складний процес машинної чистки. Згодом вони переходять до завершального етапу, на якому здійснюється ручне очищення спеціальними матеріалами для прибирання. Усі співробітники, задіяні на цьому етапі, знають, наскільки він відповідальний. «Скажімо, наприклад, що залишки чорнила або масла в контейнері забруднять фарбу, залиту в цей же контейнер. Через це виробнику автомобілів, можливо, доведеться зупинити всю виробничу лінію», — говорить Кун, щоб описати проблему. «Кожна секунда простою виробничої лінії спричиняє неймовірно великі втрати. Саме тому ми гарантуємо нашим клієнтам, що очищені контейнери на 100% не містять паперового пилу або ворсу, плям, силікону, мастила, олії або залишків фарби». Загалом очищення одного КСВ займає від однієї до семи годин, залежно від вмісту й ступеня забруднення. 
 
Для оптимізації процесу ручного очищення в 2011 році компанія шукала альтернативи для заміни бавовняних ганчірок, які використовувалися до того часу для кінцевого очищення, оскільки вони не забезпечували 100%-ву відсутність ворсу. CONTek тестувала папір різних марок для прибирання; після масштабних випробувань компанія зупинила свій вибір на паперові Tork Heavy-Duty Cleaning Cloth. «Папір для прибирання Tork допомогли нам покращити якість нашої роботи, не витрачаючи на це ані цента більше», — говорить Вольфганг Кун. У середньому об'єм використання компанією CONTek становить 100 000 штук за рік. 100 000 можливостей не турбуватися про залишок ворсу.

Папір для прибирання Tork допомогли нам покращити якість нашої роботи, не витрачаючи на це ані цента більше

Вольфганг Кун,

засновник CONTek IBC-Service GmbH