LordoftheFries Rectangle.jpg

Марнотратство до добра не доведе. Використання Tork Xpressnap у мережі Lord of the Fries економить не лише час.

Lord of the Fries — це одна з перших франчайзингових мереж фаст-фудів, яка пропагує вегетаріанство та екологічно-свідому політику. Це свіжа концепція, обладнання для якої повинно відповідати дуже сучасному, молодому духу її цільової аудиторії.

Директор Сем Коронжик пояснює: «Стійкий розвиток є значною частиною нашого бізнесу. Мережа фаст-фудів Lord of the Fries дотримується вегетаріанських поглядів із ряду причин. Також ми використовуємо місцеві продукти там, де це можливо, за умови, що смак та якість страв залишатимуться незмінними».
Позитивну тенденцію розвитку культури використання екологічної продукції підхопили серветки для диспенсерів Tork Xpressnap, які так добре підходять для закладів мережі Lord of the Fries. «Ми використовували стандартні серветки для диспенсерів — люди набирали їх багато, а потім просто викидали у смітник. Це було марне витрачання грошей та зайве сміття. А серветки не були зроблені із вторинної сировини, — пояснює Сем. — Система Tork Xpressnap більш екологічно безпечна, ніж та, якою ми користувалися раніше. Це й кращий продукт, і економія коштів для нас».
 
Тепер використовуються серветки Tork Xpressnap, зроблені на 100% із вторинної сировини, і серветки місцевого виробництва (Австралія), які отримали сертифікацію Лісової опікунської ради (FSC). А диспенсер працює таким чином, аби користувач міг взяти лише одну серветку за раз, що зменшує кількість використання серветок та кількість сміття. Сем погоджується, що це було виграшне рішення: «Ми використовуємо тепер набагато менше серветок... До того ж ці серветки набагато приємніші». Мережа фаст-фудів Lord of the Fries використовує невідбілені серветки Tork Xpressnap вироблені на 100% із вторинної сировини .
 
Мережа Lord of the Fries використовує два види диспенсерів Xpressnap у семи своїх закладах: диспенсери для лінії роздачі та настільні диспенсери. У лінійці є чотири види диспенсерів. Усі вони досить ємкі, легко завантажуються, економлять час, необхідний на обслуговування диспенсерів.
 
Ще однією особливістю Xpressnap є наявність віконця, яке мережа Lord of the Fries використовує для брендингу в своїх закладах. «У перспективі ми їх використовуватимемо для наших спеціальних пропозицій та акцій. Вони чудово підійдуть для зони обслуговування», — говорить Сем. А відтепер завдяки новій безкоштовній онлайн-програмі стало ще простіше створювати свій власний дизайн для віконця.
Мережа Lord of the Fries планує відкрити нові заклади в Мельбурні та Сіднеї, а потім і по всій Австралії. Сем додає: «У нас також є пропозиції із закордону. І ми продовжимо використовувати Tork Xpressnap в цих закладах».

Система Tork Xpressnap є більш екологічно безпечною, ніж та, якою ми користувались раніше. Це й кращий продукт, і економія коштів для нас.

Сем Коронжик

Директор