Бренд Tork був представлений в Україні в 2001 році, коли рівень споживання гігієнічної паперової продукції становив трохи більше 1 кг на людину в рік, а звичні зараз диспенсери з милом і паперовими рушниками рідко можна було зустріти в громадських місцях. До 2008 року, незважаючи на велику кількість гравців на ринку, бренд закріпив за собою лідерську позицію і став одним із найбільш упізнаваних в сфері HoReCa. Завдяки запуску нової фабри-ки на території СНД, Tork почав виробляти в 3 рази більше артикулів, що дало змогу краще задовільнити зростаючу потребу різних сегментів у професійній гігієнічній продукції. Так за 20 років обсяг споживання збільшився в 3 рази, люди почали приділяти більше уваги питанням гігієни і безпеки, а організації стали закуповувати в достатньому обсязі гігієнічну продукцію для своїх співробітників і клієнтів.
В основі успіху бренду Tork в Україні лежить глибоке занурення в бізнес клієнтів в кожному сегменті. Підрозділ професійної гігієни компанії Essity, що відповідає за за запуски і продаж продукції Tork, регулярно проводить дослідження потреб клієнтів із залученням експертів ринку. Наприклад, в 2020 році Амбассадором Tork став відомий шеф-кухар, президент Bocuse d'Or Ukraine Юрій Ковриженко, який залучений до ряду освітніх і навчальних заходів бренду. Співпрацюючи з професіоналами такого рівня, як Юрій Ковриженко, бренд Tork краще дізнається, яка продукція дійсно необхідна ресторанному бізнесу для підтримки висо-ких стандартів гігієни на кухні, в обідньому залі і при організації доставки готових страв.
Внесок Tork у паперово-гігієнічну галузь було гідно оцінено експертами професійного ринку. Безліч інноваційних продуктів для професійної гігієни, таких як диспенсер для рушників з безперервною подачею Tork PeakServe, багатофункціональні матеріали для протирання, широкий асортимент санiтайзерiв та інших продуктів для гігієни рук з'явилися на українсько-му ринку завдяки бренду Tork. Новий 2021 рік також обіцяє бути дуже плідним для Tork. Бренд сподівається на якнайшвидше відновлення сегмента HoReCa і готує для нього інно-ваційні продукти і рішення. Вже відомо, що в цьому році Tork стане приділяти ще більше уваги цілям сталого розвитку. Крім того, в лінійці бренду з'являться абсолютно нові продукти, які спро-стять рутинні процеси на кухні і дозволять дотримуватися відмінної гігієни в умовах протидії COVID-19.
«Бренд Tork вже 20 років представлений в Україні, і за цей час сфери як HoReCa, медицина, промисловість зазнали значних змін. Стандарти гігієни і безпеки стали вище у багато разів, підвищився рівень гігієнічної грамотності як персоналу, так і самих споживачів. В сьогоднішніх умовах невизначеності є те, що ресторатори точно можуть контролювати - це гігієна рук і гігієна поверхонь на кухні їх закладу. Tork і його партнери в Україні можуть надати їм підтримку, поділитися досвідом і представити інноваційні рішення, щоб вони швидше могли відновити роботу в колишньому режимі. Ми дякуємо нашим партнерам за вагомий внесок в розвиток профгігієни в Україні, особлива подяка тим з них, з ким ми співпрацюємо з перших днів на українському ринку», – каже Володимир Кузічкін, директор з продажів у країнах СНД.