50 років Tork

Історія Tork — це історія інновацій

З моменту створення бренду Tork у 1968 році ми невпинно пропонуємо світу інноваційні рішення. Сьогодні ми пропонуємо такі системи, як туалетний папір без втулки Tork Coreless Bath Tissue, завдяки якому відходи від використаної упаковки скорочуються на 98%, та Tork Xpressnap®, яка зменшує споживання серветок щонайменше на 25%. На багатьох ринках ми також пропонуємо високотехнологічні рішення, як-от Tork EasyCube® — провідне рішення для прибирання, заснованого на даних, і навіть допомагаємо нашим партнерам запровадити переробку відходів та принципи циклічності через ініціативу споживання замкненого циклу під назвою Tork PaperCircle®.

Від світового лідера до законодавця ринкових тенденцій

Як бренд світового рівня, ми продовжуємо підкріплювати свою пропозицію унікальними інноваціями та робити свій внесок у піклування про довкілля. Нижче ви можете ознайомитися з основними нашими здобутками й досягненнями.
 
From global.png 
 
2018
У 2018 році ми відсвяткували нашу 50 річницю! У тісній співпраці з нашими партнерами ми стали світовим лідером у сфері засобів для професійної гігієни. А тепер ми готові запроваджувати нові тенденції, формуючи майбутнє цієї галузі.
 
2017
Створення Tork PeakServe®. Перша суттєва інновація на ринку засобів для сушіння рук за декілька останніх десятиліть дозволяє швидше обслуговувати потік гостей на об'єктах із високою відвідуваністю. 
 
 
Створення Tork PaperCircle®. Перша у світі програма з переробки використаних паперових рушників для рук
 
 
2014
Створення Tork EasyCube®. Підключені до мережі диспенсери сповіщають прибиральників та керівників об'єктів щодо актуальних потреб — це змінює всю логіку організації прибирання. 
Дізнайтеся більше про Tork EasyCube
 
 
2010
Випуск лінійки диспенсерів Tork Performance. Перша серія спеціально розроблених диспенсерів для серветок та матеріалів для прибирання, яка допомагає працівникам підтримувати лад на виробництві.
 
2009
Створення Tork Easy Handling®. Ергономічна система пакування спрощує процес відкривання, транспортування та утилізації, а також встановлює новий галузевий стандарт.
 
2000.png 
 

Глобальна пропозиція для всіх сегментів

Ми встановлюємо нові галузеві стандарти, виготовляючи диспенсери з новими функціональним можливостями та продовжуючи нарощувати свою присутність на світових ринках. Саме тепер ми здобуваємо визнання світового лідера.
 
2007
Випуск лінійки диспенсерів Tork Performance. Перша серія спеціально розроблених диспенсерів для серветок та матеріалів для прибирання, здатна допомагати працівникам підтримувати лад на виробництві.
 
2003
Запуск системи Tork Xpressnap® у Північній Америці. Цей крок цілковито змінює споживання звичайних серветок, оскільки система дозволяє скоротити їх використання на 25 %.
 
2002
Запуск QuickDry. За допомогою техніки TAD (висушування гарячим повітрям) клієнти можуть ще швидше висушувати руки, використовуючи при цьому більш м’який продукт. 
 
1990.png 

Становлення світового лідера

Опираючись на наше світове визнання, ми розширюємо свою пропозицію й додаємо інновації, що встановлюють нові галузеві стандарти у сфері професійної гігієни.
 
1995
Mölnlycke купує компанію PWA і отримує чотири бренди: Apura, Hotel Exclusive, MAP та Amandi. Приймається рішення зосередитися на Tork як на світовому лідері в галузі професійної гігієни.
 
1993
Вихід лінійки металевих диспенсерів, створених для використання в найвимогливіших середовищах.
 
1992
Tork є одним із перших виробників серветок, який почав використовувати систему оцінки життєвого циклу (LCA) на етапі розробки продукту.
 
1995
Запуск лінійки диспенсерів Box 90, створених відомим дизайнером автомобілів Джорджетто Джуджаро.
 
1980.png 

Системи, що змінюють світ

З новими рішеннями ми виходимо в нові сегменти й на нові ринки по всьому світу. 
 
1987
З новими рішеннями ми виходимо в нові сегменти й на нові ринки по всьому світу. 
 
1986
Mölnlycke купує фабрику Edet Bruk і вперше в галузі професійної гігієни починає використовувати перероблений папір для виготовлення одноразових продуктів.
 
1980
Tork виходить на ринок США, а для підвищення впізнаваності бренду в рекламній кампанії бере участь відомий шведський боксер у важкій вазі Інгемар «Інго» Йоханссон.
 
1980-ті
Випуск лінійки диспенсерів Box 80. На ринку вперше з'являється повний асортимент диспенсерів, виконаних у різних кольорах. Диспенсер виготовлений із напівпрозорого пластику, завдяки чому клієнти можуть бачити, коли необхідно додати витратні матеріали.
 
1979
Tork виходить на ринок продуктів для ванних кімнат зі своєю системою повного циклу: компанія пропонує диспенсер S-Box та мило в асортименті для найрізноманітніших потреб, як-от «надзвичайно м’яке», «підвищеної ефективності» та «для миття тіла й волосся».
 
1970.png 
 

Історія інновацій

Історія бренду Tork починається в 1968 році зі створення серветки «All-Tork». «Torka» в перекладі зі шведської означає «висушувати» або «витирати». 
 
1975
Група компаній SCA купує Mölnlycke, але зберігає її назву й починає співпрацювати з нею у питаннях розробки нових технологій та пошуку джерел постачання сировини.
 
1973
Створення диспенсера M-Box із безстрижневою системою центральної витяжки. Він стане найпопулярнішим диспенсером у галузі професійної гігієни на найближчі кілька десятиліть.
 
1968
Серветка All-Tork стала першою одноразовою серветкою, покликаною замістити собою ганчірки. Це початок нашого шляху до інновацій, що знову і знову встановлюватиме нові стандарти на ринку професійної гігієни.