Billund-airport_800x500.jpg  


Ефективність за будь-яких умов

Несподіване зростання кількості відвідувачів — це завжди підвищений ризик. Однак із системою Tork PeakServe ви завжди готові справити на своїх гостей найкраще враження. Вона допомагає оптимізувати всі процеси в завантажених вбиральнях, щоб у користувачів залишалися лише приємні враження, незважаючи на кількість відвідувачів. Дізнайтеся більше про те, як система Tork PeakServe допомогла адміністрації аеропорту Біллунд впоратися із труднощами, що виникали у зв'язку з високою завантаженістю — щороку тут обслуговують близько 3,4 мільйона пасажирів.


Приготуйтеся: влітку на вас чекає чимало роботи

Зараз лише весна, а Кірстен Пааруп (Kirsten Paarup) вже зайнялася підготовкою. Незабаром настане літо, і тоді другий за розміром аеропорт Данії — Біллунд — заповнять туристи, які прямуватимуть до одного з трьох тематичних парків розваг, розташованих неподалік. Це Леголенд у Біллунді, Lalandia Aquadome та Lion Park у зоопарку Гівскуд. Кірстен вже понад 12 років займається організацією та управлінням процесами з прибирання в аеропорту і дуже добре знає, що є лише один спосіб впоратися з натовпами туристів. Це планування.


Управляючі й клінінгові компанії в усьому світі вимушені зіштовхуватися з проблемою якісного обслуговування відвідувачів у вбиральнях в період максимальної завантаженості. І Кірстен Пааруп (Kirsten Paarup), менеджер з прибирання в аеропорту Біллунд, не виняток. Ми знайомимося з нею саме тоді, коли вона зі своєю командою переходить у графік, який називає «літнім режимом». 


«Кількість пасажирів підвищується в період Великодніх свят. Потім вона неухильно зростає, і вже в останній тиждень червня ця крива стрімко летить вгору.» 


Кірстен відповідає за чистоту головного терміналу площею 40 000 кв.м., а також старого терміналу й допоміжних приміщень. Загалом це приблизно 125 вбиралень і 3,5 мільйони пасажирів щороку. Тож не дивно, що справ у неї зараз чимало. 


«Щоб оцінити, наскільки інтенсивним буде потік пасажирів, і визначити точки найвищої завантаженості, я користуюся прогнозами, складеними нашим відділом маркетингу, та іншими даними. Аеропорт Біллунд зростає з фантастичною швидкістю. Минулого року пасажиропотік збільшився на 9,2 відсотка. А протягом перших трьох місяців 2018 року цей показник виріс ще на 11,2 відсотка»! 


«Головне, про що я маю подбати, — це достатня кількість людей. У зимовий період, це з жовтня по квітень, нас приблизно 60. В літньому режимі кількість працівників зростає до 100. Та оскільки багато хто з моїх постійних працівників влітку йде у відпустку, щороку доводиться шукати чимало нових людей». Цей процес ускладнено ще й тим, що весь персонал аеропорту повинен проходити ретельну попередню перевірку. «А потім ми навчаємо новачків. Багато хто думає, що вже вміє прибирати, але насправді це не так просто, як може здатися», — усміхається Кірстен.


Планування потребує й інший аспект — інструменти та матеріали. «Ми ретельно прибираємо кожну вбиральню щодня. І близько восьми разів на день заходимо в більшість із них, перевіряємо стан і наповнюємо витратними матеріалами. Протягом року наші інструменти й обладнання не змінюються, але влітку витратні матеріали зникають з полиць буквально на очах».


Аеропорт працює безперервно, але інтенсивність пасажиропотоку змінюється хвилями. «Зазвичай найбільш завантаженими є години близько 10, 14 та 18 вечора — в цей час чимало літаків сідають, а потім знову піднімаються в небо з новими пасажирами. Однак інколи підвищення кількості пасажирів трапляється зовсім несподівано». А що відбувається, коли працівники йдуть на лікарняний, і людей критично не вистачає для обслуговування пікових моментів? «Що ж, коли вже така справа, ми можемо дещо скоротити частоту інших наших процесів з прибирання. І ні за яких обставин ми не будемо нехтувати чистотою вбиралень. Охайна туалетна кімната — це один із важливих факторів, що визначає загальне враження від відвідування аеропорту. А завдяки системі Tork PeakServe, якою ми зараз користуємося, більше немає потреби наповнювати диспенсери надто часто. Це дозволяє нам використати додатковий час на прибирання інших зон аеропорту, задовольняючи очікування наших найвимогливіших гостей».


Кірстен Пааруп (Kirsten Paarup)

Менеджер з прибирання в аеропорту Біллунд

«Однією з наших найбільших проблем було те, що попередні диспенсери не були достатньо місткими для того, аби забезпечити паперовими рушниками всіх відвідувачів туалетних кімнат тоді, коли їх раптово ставало більше».
Кірстен Пааруп (Kirsten Paarup), менеджер з прибирання в аеропорту Біллунд