Uni-of-Maryland_800x500.jpg  

Комфортне середовище для навчання впродовж усього дня

Постійна доступність рушників для рук для належної гігієни рук допомагає створити комфортний досвід користування туалетними кімнатами та показує прагнення навчального закладу сприяти гарному самопочуттю студентів і персоналу. Tork PeakServe забезпечує цілодобову доступність рушників для рук і таким чином належну гігієну рук, що зменшує ризик перехресного забруднення та пропусків занять. Подивіться, як Tork PeakServe допомагає з досить складним обслуговуванням кампусу університету в штаті Меріленд, що складається з 96 навчальних корпусів і 13 спортивних об'єктів!


Tork PeakServe відкриває новий розділ в обслуговуванні навчального закладу

На більш ніж 557 418 кв. метрах простору для прибирання, охоплюючи 96 навчальних корпусів і 13 спортивних об'єктів, команда обслуговування в Університеті штату Меріленд, Колледж-Парк, має чималу кількість завдань щодня. Заснований у 1856 році, університет з роками зріс і зараз є домівкою для більш ніж 41 000 студентів і близько 5000 персоналу. Їхні об'єкти повинні бути в найкращому стані для задоволення потреб кампусу, що постійно зростає. Як дім для команди Maryland Terrapins, що складається з 13 спортивних об'єктів, кампус приймає спортивні заходи і обслуговує атлетичні запити студентів. Команда університету штату Меріленд шукала систему для підвищення ефективності обслуговування, щоб забезпечити рішення, яке працювало б як для академічних будівель, так і для футбольного стадіону кампусу. За допомогою Tork PeakServe® університет зміг поліпшити чистоту туалетів і зменшити обсяг робіт з обслуговування для персоналу.


Менше перевірок, менше проблем

Під час домашньої футбольної гри команди Terrapins університет може розмістити більше 54 тисяч відвідувачів, через що підвищується навантаження на туалетні кімнати. Менеджер спортивних об'єктів Томас Сондерс поділився, що до застосування Tork PeakServe команда обслуговування стикалася з низкою проблем, аби забезпечити комфортний досвід користування туалетними кімнатами для гостей. «Перед будь-якою грою нам доводилося приймати рішення щодо кожного диспенсера: чи ризикувати закінченням паперу в середині гри, чи замінювати частково використані рулони новими з додатковими відходами та витратами. Коли рушники в диспенсерах закінчувалися під час ігор, гості були розчаровані, що утворилися черги і час очікування в туалеті збільшився», — сказав Сондерс. 


Система Tork PeakServe допомогла команді зменшити загальну кількість відходів без шкоди для досвіду користування туалетними кімнатами. Команда поліпшили досвід гостей, зменшивши кількість випадків закінчення рушників, дозволяючи персоналу заповнювати кожен диспенсер до початку події без необхідності викидання продуктів з диспенсера. «Можливість поповнювати диспенсер у будь-який момент була справжньою перемогою для моєї команди і мене особисто, скорочуючи наше занепокоєння з приводу закінчення рушників під час події», — розповів Сондерс.


Перемога для персоналу

«Однією з найбільших проблем з будь-якими замінами у завантаженому туалеті є отримання підтримки персоналу з обслуговування, який щодня працює з витратними матеріалами», — поділився Сондерс. З більш ніж 165 працівниками господарського персоналу керування цим процесом трансформації й пошук системи, яка б працювала для всієї команди, стали першочерговими завданнями. Боб Пілс, помічник директора з будівельних послуг, повідомляє, що система Tork PeakServe отримала переважну підтримку персоналу з обслуговування завдяки простоті використання. «Ми мали нульовий опір від нашого персоналу з обслуговування під час запровадження системи Tork PeakServe. Команда зрозуміла, що може легше переносити більше замінних рулонів між об'єктами завдяки зручним упаковкам і нахилятися менше, щоб прибрати відходи на підлозі завдяки системі PeakServe», — розповів Пілс. Крім того, з меншою кількістю рухомих частин і меншою кількістю помилок команда повідомила, що бачить економію часу, що дозволяє їм зосередитися на інших завданнях.


«Наша мета полягає в тому, щоб кожен студент, викладач і відвідувач мали найкращий досвід в університетському кампусі, а туалети є частиною цього досвіду. Система Tork PeakServe дозволила нам поліпшити цей досвід, зменшуючи турботу про закінчення рушників, чистоту в туалеті й багато інших проблем, з якими ми стикаємося стосовно диспенсерів для рушників», — сказав Пілс. «Це позитивний крок у правильному напрямку для нашого господарського персоналу».