Жінка фотографує панораму міста на iPhone

Охорона довкілля та враження гостя взаємопов'язані

Дослідження тенденцій у сфері гостинності свідчать про те, що середньостатистичний гість, що зупиняється в готелі, стурбований питанням охорони довкілля. Гості все частіше обирають екологічні рішення у себе вдома й не хочуть, аби їхні подорожі чи ночівлі в готелях негативно впливали на навколишнє середовище. Попит на рішення, здатні скоротити екологічні наслідки для довкілля, включно з вибором готелю, продовжує зростати. Керівник готелю завжди бажає справити якнайкраще враження на свого гостя, та останнім часом ще одним важливим фактором, який може на це вплинути, стала екологічність. 
 
Як покращити свої показники з цього аспекту? Переконайтеся, що ваші гості розуміють та усвідомлюють, що обравши ваш готель, вони прийняли правильне рішення. Розповідайте про те, які екологічні ініціативи ви запроваджуєте у своєму закладі. Діліться зі своїми гостями тим, яких зусиль ви докладаєте, аби вони розуміли, що ви поділяєте їхні цінності. 
 
 

Ви знали, що:

SustainabilitySteps_3200x1000.jpg  


Три прості кроки до сталого розвитку, щоб привернути увагу ваших гостей

Невеликі зміни в напрямку охорони довкілля можуть призвести до вражаючих результатів. Зрештою, прискіплива увага до деталей — ось що допоможе вашим гостям почуватися наче вдома. Ось три прості й доступні зміни, які привернуть увагу екологічно свідомих гостей та поліпшать вашу репутацію в їхніх очах:

Джерела

1 Deloitte, Звіт щодо сфери гостинності, 2015 р. 
2 Booking.com, Звіт про охорону довкілля в туристичній галузі, 2019 р.
3 Дослідження 72 000 гостей готелів Hilton, Вивчення споживачів Hilton
4 Мережа готелів Accor долучається до глобального руху зі скорочення використання одноразових пластикових продуктів серед своїх гостей до 2022 р. (пресреліз)