Новий рівень очікувань
Внаслідок пандемії виникли нові очікування щодо якості й частоти прибирання. Дотримання нових правил, протоколів та процедур щодо прибирання потребує додаткового навчання персоналу та може викликати кадрові проблеми, оскільки відтепер необхідно виконувати більший об'єм робіт із такою ж або й меншою кількістю ресурсів. Крім того, нові очікування передбачають і демонстрацію доказів прибирання та гігієни, для чого потрібно більше часу витрачати на адміністрування та підготовку звітів, аби дотримуватися нових стандартів.
Відтік клієнтів
Найчастіше на таких підприємствах, як-от освітні заклади, готелі, лікарні, магазини чи комерційні та житлові приміщення, прибирання виконується зовнішніми компаніями. Однак результати досліджень свідчать про те, що клінінгові компанії щороку втрачають до 55 % клієнтів через низьку якість наданих послуг*. А нових клієнтів головним чином приваблюють доступні ціни та високий рівень обслуговування. Саме тому стабільно висока якість прибирання відіграє таку важливу роль у протидії відтоку клієнтів. Особливо сьогодні, коли питання гігієни набуло надзвичайного значення.
Підвищення якості та ефективності
Підтримання стабільно високої якості прибирання та гігієни або ж її підвищення — непросте завдання, особливо якщо ви також бажаєте вдосконалити ефективність робочих процесів. Раніше, якщо ви зосереджувалися на підвищенні якості та задоволеності клієнтів, ваша ефективність праці знижувалася. І навпаки: якщо ви надто завзято намагалися оптимізувати робочі години та ресурси для прибирання, неодмінно падала якість роботи. Сьогодні технології та інновації дозволяють вам досягти одразу обох цілей — підвищити якість та рівень задоволення клієнтів і заразом підвищити свою ефективність.
Підвищення вмотивованості персоналу
Прибирання на основі даних дозволяє застосувати новий, оптимізований підхід до виконання окремих завдань, заощаджуючи ваш час та підвищуючи ефективність. Інформація про потребу в прибиранні та наповненні, зібрана в реальному часі, дає можливість вам та вашим працівникам оптимізувати використання ресурсів і діяти проактивно замість того, щоб витрачати час на виконання звичайних регулярних завдань. Знаючи, де саме й коли слід прибирати, прибиральні бригади зможуть відмовитися від непотрібного прибирання чи надмірних перевірок наповненості диспенсерів, аби спрямувати заощаджений час на виконання важливіших завдань, як-от прибирання спільних поверхонь, які насправді цього потребують. Такий підхід до виконання робочих обов'язків дає змогу краще контролювати ситуацію, сприяє зростанню вмотивованості працівників та зниженню рівню стресу й фізичних навантажень. Обираючи прибирання на основі даних, ви отримуєте приголомшливе підвищення ефективності та якості роботи, а також задоволеність працівників.