Gekås-Ullared_800x500.jpg


Охайна туалетна кімната підвищує продажі

Що охайнішою є ваша туалетна кімната, то вищими будуть продажі. Система Tork PeakServe допоможе вам справити якнайкраще враження на своїх гостей, підвищить їхню лояльність і готовність здійснювати покупки та позбавить технічний персонал зайвих переживань. Дізнайтеся, як система Tork PeakServe® допомагає команді Gekås Ullared підтримувати лад у туалетних кімнатах, які щодня обслуговують близько 5000 покупців.


Своєчасне забезпечення паперовими рушниками 5 мільйонів гостей — справжня магія

У кожної країни є та визначна пам'ятка, що приваблює найбільшу кількість туристів. У Франції це Лувр. В Італії — собор Св. Петра. Швеція ж може пишатися своїм магазином посеред лісів Галланда. Щороку Gekås Ullared відвідує майже 5 мільйонів гостей, тому зовсім не дивно, що для випробування нашої інноваційної системи рушників для рук Tork PeakServe® ми обрали саме це місце.

 

Магазин, що в далекому 1967 році займав лише перший поверх приватного будинку, сьогодні виріс до торговельного центру з площею близько п’яти футбольних полів. І вже в 2016 році 4,8 мільйонів людей прийшли сюди шукати найвигідніші пропозиції. Середньостатистичний покупець перебуває в торговельному центрі 4 години 43 хвилини. За цей час він встигає декілька разів відвідати одну зі 115 вбиралень. 

 

«Наразі до прибирання в Gekås залучено 35–40 людей нашого технічного персоналу. І все ж ця робота може викликати чималий стрес», — розповідає нам Ульріка Керту (Ulrika Kerttu), менеджер клінінгової компанії Sodexo, що займається прибиранням у Gekås. «Кожен туалет у торговельному центрі прибирають щонайменше раз на день. Та часто цього недостатньо, адже деякі вбиральні потребують значно частішого прибирання. Втім, відстежувати й своєчасно наповнювати диспенсери рушниками для рук практично неможливо, оскільки гостей настільки багато, що прибиральникам доводиться чекати в черзі, аби потрапити всередину вбиральні. У гостей завжди повинен бути вільний доступ до рушників для рук, і цей факт викликає чималий стрес у працівників».


Випробування Tork PeakServe

У грудні 2016 року ми замінили сім диспенсерів Tork Xpress® Multifold новою системою рушників для рук Tork PeakServe® Continuous®.


«Ми вирішили розмістити їх у вбиральнях поблизу фуд-корту», — говорить Ульріка Керту. «Вони завжди неймовірно залюднені. І завдяки цьому стали ідеальним місцем для випробування системи, адже дозволяють перевіряти їхню функціональність в години найінтенсивнішої відвідуваності». 


Після завершення випробування, що тривало майже півроку, система отримала найвищі оцінки. «Вони просто чудові! Це саме те, що ми шукаємо»! 


Інноваційна система Tork PeakServe — це вдосконалені паперові рушники для рук, надзвичайно велика ємність диспенсерів та швидка й безперебійна технологія подачі. Завдяки пресуванню нові диспенсери можуть вміщувати на 250% більше рушників для рук, ніж інші сучасні диспенсерні системи.


«Це колосальна зміна. Адже тепер нам не потрібно настільки часто поповнювати диспенсери. Переваги пресування рушників полягають не лише в тому, що кожен диспенсер тепер вміщує понад 100 рушників, а й у тому, що вони займають менше простору при зберіганні та на наших технічних візках», — каже Ульріка Керту.


Швидке наповнення

Система Tork PeakServe дозволяє наповнювати диспенсер в будь-який момент, скорочуючи витрачений на це час вдвічі. Упаковки з рушниками вставляються знизу, а видача відбувається у верхній частині диспенсера за допомогою спеціального механізму, що забезпечує безперебійність і простоту витягування рушника.

 

Задоволення клієнтів як критерій якості 

Нещодавнє дослідження* показало, що брудні та залюднені туалети є одним із головних факторів, що викликає роздратування у відвідувачів популярних заходів та закладів.. Загалом 71% опитаних повідомили про те, що мали негативний досвід відвідування вбиральні в місцях з інтенсивним трафіком. Це може мати негативні наслідки для бізнесу в цілому, адже 40% респондентів розповідають про свій негативний досвід друзям та знайомим. Хокан Петерсон (Håkan Pettersson), торговий представник компанії Ahnviks, яка наразі постачає гігієнічні продукти в Gekås, не боїться таких викликів і з нетерпінням чекає на появу системи Tork PeakServe. «Система Tork PeakServe — це переваги, яких не існувало дотепер, і ми вбачаємо в цьому шалений потенціал. Зараз, коли ми переконалися в її ефективності на власному досвіді, стало зрозуміло, що система може задовольнити всі потреби закладів із високою відвідуваністю. З нетерпінням чекаємо на появу цієї системи в нашому асортименті».
 
*На підставі дослідження IPSOS, в якому взяли участь 3000 людей з США, Великої Британії, Німеччини, Франції, Польщі та Швеції, які протягом останніх 9 місяців побували в місцях або закладах із великою кількістю відвідувачів.
"Det här systemet kom inte en dag för tidigt. Vi har nu Tork PeakServe överallt i varuhuset. Det gör vårt arbete lättare. Alla kanske inte tänker så mycket på handdukar, men för oss är det viktigt.”
Ulrika Kerttu, Platschef, Sodexo